Obsahová strategie neboli content strategy je základním kamenem obsahového marketingu (content marketingu) a prvkem tvorby návrhu realizace webových stránek. Jedná se o propracovaný plán, jak bude vytvářen, publikován a propagován obsah v podobě článků, obrázků, videí na web nebo příspěvků na sociální sítě. Pro vytvoření obsahové strategie je nejprve nutné provést audit obsahu, analyzovat současný stav a konkurenci. Obsahová strategie je důležitá také pro SEO, linkbuilding nebo inbound marketing. Díky kvalitnímu a pravidelně vytvářenému obsahu lze zvýšit návštěvnost webu, získat nové zákazníky nebo budovat vztah s těmi současnými.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.