Co je to obsahový marketing?

Obsahový marketing nebo také content marketing je strategie, při níž je tvořen a distribuován hodnotný obsah, který čtenáře informuje, vzdělává nebo zabavuje. Vytvořený obsah není prvoplánově prodejní, jeho cílem je zvýšit povědomí nebo budovat se zákazníky vztah a prohlubovat u nich důvěru. V rámci obsahového marketingu jsou vytvářeny blogy, případové studie, e-booky, ale také například videa a podcasty. Díky atraktivnímu obsahu jsou osloveni potenciální zákazníci, kteří jsou ke společnosti či značce loajální.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle