V internetovém marketingu je imprese chápána jako počet zobrazení dané reklamy. Počet impresí tedy vyjadřuje kolikrát byla načtena webová stránka a konkrétní reklamní banner. Započteny jsou také opakované návštěvy, což impresi odlišuje od dosahu. V reklamní modelu PPI (Pay Per Impression) jsou na základě ceny za impresi CPI (Cost Per Impression) vypočítány náklady na reklamu. Díky počtu impresí lze dále vypočítat CTR (Click Through Rate) a vyhodnotit úspěšnost kampaní. Je však nutné brát ohled na bannerovou slepotu nebo umístění banneru z dohledu návštěvníka stránky.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.