Co je to CTR?

CTR (Click Through Rate) v českém překladu míra prokliku udává poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na ni. Tato hodnota je důležitá pro vyhodnocení výkonu a efektivity internetové reklamy. CTR se uvádí v procentech a vypočítá se jednoduchým vydělením počtu prokliků počtem zobrazení (impresí). Vysoké CTR znamená, že je reklama považována návštěvníky webu za užitečnou nebo relevantní, a proto na ni klikli. Důležité je tedy použití vhodných klíčových slov a reklamy neustále kvůli bannerové slepotě zdokonalovat.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle