Před rokem jsme spustili IDEAMAG.CZ. Z původně firemního blogu, kam jsme chtěli jednou týdně napsat o tom, co je nového u nás v Idealabu, se postupně vyvinulo svébytné médium, jehož návštěvnost roste každým dnem.
Výrazně jsme také posílili obsah a prakticky každý pracovní den najdete na IDEAMAG.CZ článek. Typově jsme naše články rozdělili do několika pravidelných rubrik: Případové studie, B2B komunikace, PR pro architekturu, Rozhovory...
Kam jsme došli?
Na začátku byla naše úvaha, že postavíme obsahový blog o marketingu, kde budeme sdílet především informace o naší práci, ukážeme zajímavé projekty, na nichž v Idealabu pracujeme a také tým Idealabu, který všechny tyto projekty připravuje.
Postupně jsme přidávali tematické seriály (o marketingu ve strojírenství, o marketingu v architektuře), ale i lehce mimoběžné články, jako například Taiji a marketing. Nyní na IDEAMAG. CZ najdete přes 100 odborných článků o marketingu a desítky dalších tematických stránek, které vám mohou pomoci s marketingem vaší firmy.
Co chystáme
Na podzim vydáme knihu Marketing a komunikace pro architekturu, ve které shrneme nejen dosavadní obsah tohoto blogu. Do podrobností rozebereme marketing, práci se sociálními sítěmi, nastavení celého marketingového mixu speciálně pro architekty a firmy, které se v oblasti architektury pohybují.
První publikace svého druhu přehledně shrnuje všechny způsoby marketingové prezentace a komunikace v oblasti architektury.
Autor s více než patnáctiletou zkušeností v oboru přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury.
Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až public relations. Dává architektům, stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod. Jak být vidět, jak uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.
Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a interaktivní web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah.
Kniha je určena architektům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přinese také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.
Chcete dát vědět, až knihu vydáme?
Napište nám a my vám na podzim pošleme echo, že kniha vyšla.