Staráme se marketing největšího českého webu o architektuře. Každý den nové informace o všem důležitém, co se v oblasti domácí a světové architektury odehrává. A nyní i nový mediakit a možnosti prezentace pro dodavatele stavebních materiálů, interiérových prvků a dalších služeb a produktů okolo architektury a stavění.
Máme na starosti markentigovou realizaci celého webu a komunikaci se všemi obchodními partnery. Nový mediakit Archiweb pro rok 2019 přináší také nové obchodní možnosti, jak prezentovat značku nebo architektonické studio na Archiwebu.
Prostor portálu není nijak limitován, proto je zde místo pro komplexní informace o architektonickém dění i mimo tradiční centra. Architektům a stavitelům nabízí možnost prezentace svých prací a produktů. Archiweb.cz je přístupný kdykoli, kdekoli a bezplatně všem internetovým čtenářům. Díky své anglické verzi tvoří výchozí bod k poznání současné české architektury i pro zahraniční návštěvníky a tím jeho význam přesáhl lokální měřítka.
archiweb.cz je místem pro setkávání a konfrontaci. Návštěvníkům nabízí formou rozsáhlé a přehledné encyklopedie možnost přímého srovnání současné české a světové architektury. Zároveň nabízí místo pro komentáře a diskusi. Stal se tak oblíbeným a u nás nenahraditelným zdrojem informací a inspirace pro architekty, stavitele či studenty. Čím dál více jej také objevují čtenáři z řad laické veřejnosti, pro které se stává výchozím a mnohdy i rozhodujícím zdrojem informací při svých investičních záměrech.
Tři důvody proč zvolit pro prezentaci Archiweb
Archiweb je love brand. Web je obvykle první stránkou, kterou si architekti ráno otevřou na počítači. Náš newsletter se opravdu čte. Naše články sdílí čtenáři na svých facebookových profilech.
- Jde obvykle o první médium, kde architekti zveřejňují své realizace
- Prostor pro prezentaci české i světové architektury
- Jedinečný ekosystém propojující architekty s osvědčenými dodavateli
Historie
1997: Archiweb založen jako databáze světové architektury na VUT v Brně
6 500 profilových stránek architektů, ateliérů a firem
6 000 referenčních staveb v databázi
25 000 zpráv a článků denního zpravodajství
Brno to je domov Archiwebu a sídlo redakce
Praha to je naše obchodní a marketingové oddělení
Je jednička: nejčtenější web o architektuře v ČR
Návštěvnost Archiwebu
Návštěvy: 170 000 měsíčně
Uživatelé: 85 000 měsíčně
Zobrazených stránek: 550 000 měsíčně
Newsletter: 45 000 adres
Sociální media:
Facebook: 12 000 fanoušků
Instagram: 5 000 sledujících
Možnosti prezentace na Archiwebu
Pokud chcete oslovit architekty, designéry a milovníky architektury, je pro vás Archiweb to nejlepší místo, kde prezentovat své produkty.
Využijte rozsáhlou a loajální fanouškovskou základnu na platformách Facebook a Instagram. Sociální sítě jsou dnes zásadním obchodním nástrojem a Archiweb vám nabízí oslovit jejich prostřednictvím právě vaši cílovou skupinu: profesionály a fanoušky architektury.
Partnerství s Archiwebem již využily tato společnosti: Schüco, Němec – luxusní povrchy, Sto, Koma, Velux, Presbeton, Pergo, Hunter Douglas, Cobra, Hager Electro, JAP, Armstrong, Delta Light a řada dalších.
Stáhnout Mediakit Archiweb 2019
Mohlo by vás zajímat
Rozhovory s architekty a dalšími kreativci na IDEAMAG.CZ
Michal Kunc - architekt
Barbora Kopečná – architektka
Luděk Rýzner – architekt
Marek Deyl – architekt a designér
Jan Bastař – zakladatel cre8
Pasta Oner – umělec
Zajímá vás kvalitní obsah, kterým oslovujeme zajímavou cílovou skupinu, především v B2B marketingu a architektuře?
Napište nám a pojďme se potkat. Umíme připravit kvalitní obsah i pro vás.
Foto: mediakit Archiweb / Jaroslav Hejzlar