Seriál článků určených výrobcům, dodavatelům a poradcům v oblasti architektury.

Dlouhá léta slýcháme při našich schůzkách s klienty stále stejné věty… tady je pár z nich. „Nabídnout nebo rovnou prodat architektům nějaký produkt nebo službu je téměř nemožné.“ „Máme krásné katalogy a perfektně připravené vzorníky a nedokážeme s nimi oslovit ty správné architekty.“ „Kontaktovali jsme pana architekta přes email a na LinkedIn a ani nám neodpověděl.“

Poznáváte se? Tyhle věty slýcháte na poradách svých obchodních zástupců anebo marketingových šéfů svých firem? Máte přesně takovou vlastní zkušenost?

Pak jste na správném webu a čtete správný článek, protože v seriálu Jak správně připravovat marketing v architektuře si podrobně popíšeme:

  • Jak správně sestavit marketingový plán pro oblast architektury.
  • Jaký je marketingový cyklus a sezónnost produktů a služeb v oblasti architektury.
  • Jaké komunikační kanály a formy oslovení fungují.
  • Čeho se při komunikaci a oslovení architektů vyvarovat.
  • Jak měřit úspěšnost komunikace a jaké výsledky lze očekávat.

V druhé sérii pak navážeme podrobnými popisy úspěšných kampaní, které oslovily architekty a které přinesly zájem o produkt. Ukážeme si také, jak správně:

  • Nastavit tone of voice, tedy jak komunikovat produkt nebo službu v oblasti architektury.
  • Jak využít Youtube, podcasty a další audiovizuální kanály.
  • Jak připravit úspěšný newsletter a jak ho měřit.
  • Jak pracovat s databázemi a kde získávat nové kontakty.
  • Jaká je cesta od mailové adresy k úspěšnému leadu.
  • A jak si udělat z architekta svého obchodního partnera.

Naše projekty v oblasti architektury

Vybrali jsme také zajímavé projekty, které jsme realizovali v posledním roce: i když se dva roky motáme v covid opatřeních, home office práci a dalších omezeních, náš tým Idealabu připravil spoustu zajímavých akcí. Některé byly online – ať už to je úspěšný seriál o českých výrobních firmách Čeští výrobci, nebo i offline: tedy setkání s architekty a designéry.

Pro výrobce, kteří dodávají architektům nějakou službu nebo produkt, je velmi důležité pochopit, jak celý cyklus navrhování staveb funguje, jak je dlouhý, kdy a jak do něj daný produkt nebo služba vstupuje. A tedy jak s architekty a designéry správně komunikovat. Ukážeme několik modelových komunikačních strategií: ať už je to newsletter, nebo třeba snídaně s architekty.

Bezplatná konzultace k marketingu architektury

Ke každému tématu máte možnost bezplatné konzultace prostřednictvím videohovoru Teams. Stačí si rezervovat termín, který ke každému článku dáme k dispozici. Rádi s vámi probereme konkrétní zadání, případy nebo zodpovíme vaše dotazy (pokud budeme znát odpověď 😊).

Marketingový slovník Idealabu

Pokud se během seriálu někde ztratíte v terminologii, využít můžete našeho Marketingového slovníku, který dnes obsahuje více než 150 podrobných hesel, terminologických definic a vysvětlení z oblasti PR a marketingu. To jsou obory, kterým se v Idealabu věnujeme více než dvanáct let, a ve kterých máme prokazatelné výsledky.


Náš tip: Jak na úspěšný newsletter?

Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Shrnuli jsme celou strategii newsletterového marketingu do seriálu článků a sdílíme naše know-how i s vámi.

Můžete se ponořit do 1. dílu seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter anebo přejít na 2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter (tam jsme řešili Předmět mailu). Ve třetím dílu Jak vytvořit úspěšný newsletter už řešíme podrobnosti jako "call to action" tlačítko a další vychytávky, které v našich newsletterech také najdete.

Až si seriál pročtete a shrnete si pro sebe vše podstatné, můžete zjistit - podobně jako řada našich klientů - že newsletter nemáte kapacitu připravovat. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas, neumíte psát... anebo obojí. Rádi vám pomůžeme.

Jak postupovat, když nemáte čas na newsletter

Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.

Marketingový slovník Idealabu

Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla:

Ilustrační foto: Pickawood z fotobanky Unsplash