Šajn svítí hlavně pro architekty a designéry, ale tým značky umí poradit s osvětlením i široké veřejnosti.Od loňského podzimu pomáháme Šajnu s PR a marketingem. Nově jsme začali pořádat v showroomu snídaně s českými architekty.
Ať už sníte o dokonale osvětleném interiéru nebo chcete rozzářit restauraci, bazén nebo tenisový kurt, je tady Šajn. Nabízí na 300 svítidel z portfolia evropského výrobce Linea Light. Každému je věnován speciální prostor. Rozsvícená svítidla v oddělených sektorech tvoří zářící mikrokosmos svítidel vyrobených v Itálii v čele se značkou Stilnovo.
Šajn & architekti
Hlavní tvář showroomu Šajn, světelný designér Filip Meinelt, spolupracuje s architekty a designéry. Setkává se s nimi mimo jiné při neformálních snídaních přímo v showroomu, kdy svým hostům představuje portfolio a služby, které Šajn poskytuje. V showroomu jsme přivítali architekty z ateliéru QARTA a společně si dali snídani.
Šajn pokračuje s architekty
Filip Meinelt, který vede značku Šajn, studoval architekturu a urbanismus na ČVUT. Má zkušenosti v oboru světelného designu pro světově známé značky. Umí najít a připravit to nejlepší světelné řešení na míru a zajistit jeho realizaci. Oceňuje neotřelý design, nápaditost a originalitu. Značka Šajn pod jeho vedením připravuje projekty od výběru odpovídajícího osvětlení pro konkrétní prostředí až do posledního detailu realizace. Rezidenční nebo komerční stavby, interiéry bytů nebo celých domů.
Pro značku Šajn kromě prezentace na webu a sociálních sítích připravujeme také tematická setkání s architekty a designéry. Ať už to jsou snídaně spojené s prezentací současného světelného designu nebo odborná setkání věnovaná světlu a návrhům osvětlení.
Foto: David Kraus, Tereza Kubíčková
Náš tip: Jak na úspěšný newsletter?
Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Shrnuli jsme celou strategii newsletterového marketingu do seriálu článků a sdílíme naše know-how i s vámi.
Můžete se ponořit do 1. dílu seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter anebo přejít na 2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter (tam jsme řešili Předmět mailu). Ve třetím dílu Jak vytvořit úspěšný newsletter už řešíme podrobnosti jako "call to action" tlačítko a další vychytávky, které v našich newsletterech také najdete.
Až si seriál pročtete a shrnete si pro sebe vše podstatné, můžete zjistit - podobně jako řada našich klientů - že newsletter nemáte kapacitu připravovat. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas, neumíte psát... anebo obojí. Rádi vám pomůžeme.
Jak postupovat, když nemáte čas na newsletter
Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.
Marketingový slovník Idealabu
Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: