Co je to targeting?

Targeting neboli cílení je marketingový nástroj, který rozděluje trh na menší segmenty na základě různých parametrů. Namísto velkého, neurčitého trhu, který zahrnuje i pro vás necílové zákazníky, můžete díky správně provedenému cílení (targetingu) zaměřit menší, ale pro vás cílovou skupinu, která je pro vaše služby a produkty relevantní.

Základní typy rozdělení trhu jsou podle:

  • Demografie – do demografie spadá například pohlaví, věk, či vzdělání
  • Psychologie – psychologická segmentace je založená na hodnotách, názorech, životním stylu a zájmech
  • Behaviorální segmentace – analýzy chování uživatele – například jak nakupuje, na co reaguje, kdy a kde
  • Geografie – odkud uživatel pochází, z jakého města, kraje či země

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle