See Think Do Care framework je marketingový koncept, který se používá při tvorbě marketingové strategie v digitálním prostředí. Toto schéma rozděluje nákupní cyklus do čtyř fází a vysvětluje nákupní procesy a rozhodování. Díky pochopení jednotlivých fází nákupu je pak možné vytvořit efektivní marketingovou strategii a zvolit správnou taktiku.
Ve fázi SEE dochází k oslovení a upoutání potenciálních zákazníků, ve fázi THINK by mělo dojít k vysvětlení benefitů dané služby či projektu, ve fázi DO dochází k rozhodnutí o nákupu a jeho uskutečnění. Poslední fáze CARE byla doplněna později a souvisí s péčí o zákazníka a snaha o jeho loajalitu.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.