Co je to Out of home (OOH)?

OOH neboli Out of home je forma reklamy, která na zákazníka působí mimo jeho domov. Tradičně do této kategorie patří billboardy, autobusové zastávky nebo například reklamní lavičky. OOH reklamy jsou alternativou k online reklamním kampaním. Podle výzkumů OOH reklama výrazně zvedá interakci s digitální reklamou poté, co konzument viděl nejdříve OOH reklamu. Do OOH patří nejen venkovní reklama (outdoor advertising), ale i vnitřní (indoor) reklama.  

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle