Open rate, neboli míra otevření (zkratka OR) patří mezi základní metriky v e-mailovém marketingu. Udává nám, kolik příjemců otevřelo doručenou zprávu. Ukazatel vypovídá o procentu otevřených e-mailů. Open rate lze spočítat vzorečkem: počet otevřených e-mailů / počet odeslaných e-mailů * 100. Faktorů, které ovlivňují OR je celá řada. Může to být předmět e-mailu, načítání obrázků nebo také údaje o neurčitému odesílateli.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.