« Back to Glossary Index

Co je to konverzní poměr?

Konverzní poměr nebo také míra konverze se využívá v oblasti internetového marketingu. Jedná se o procentuální měření výsledků konverze a ukazuje, kolik lidí z celkového počtu návštěvníků provedlo na webu požadovanou akci jako je nákup, vyplnění formuláře nebo prokliknutí do další sekce. Konverzní poměr vypovídá o tom, zda naše webové stránky plní svůj účel a stanovené cíle.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle