Díky komunikačnímu auditu lze zjistit reálnou funkčnost vnitrofiremní komunikace mezi jednotlivými úrovněmi řízení. Komunikační audit ukazuje, kde máme mezery a co naopak funguje. Je vždy vhodné zvolit více druhů metod pro daný audit – například forma dotazníku, interview, Flanaganova metoda kritických událostí, deníková metoda, atd. Pokud pomocí komunikačního auditu zjistíme, že daná oblast nefunguje správně, navrhneme taková řešení, která zvýší efektivitu dané komunikace.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.