Co je to interní komunikace?

Interní komunikace je veškerá slovní i mimoslovní interakce mezi zaměstnanci uvnitř organizace. Vedle osobní komunikace se jedná také o firemní časopisy nebo elektronickou komunikaci prostřednictvím intranetu. Způsob komunikace a vztahy mezi jednotlivými pracovníky jsou základním kamenem firemní kultury. Interní komunikace propojuje všechny zaměstnance, umožňuje jim porozumět dění ve firmě, definují jejich role a to, jakým způsobem mohou přispět ke společnému cíli. Díky správné vnitropodnikové komunikaci jsou pracovníci dobře informováni a motivováni, čímž se zvyšuje také jejich spokojenost, a tedy i loajalita k celé organizaci.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle