Je to strategie produktů, v rámci níž jsou produkty k dispozici ve všech prodejních místech. Intenzivní distribuce je marketingová strategie zobrazující zákazníkovi tentýž produkt na několika místech a má ho tedy neustále k dispozici. Tento typ distribuce pomáhá nárůstu zisku, efektivitě marketingu, povědomí o produktu a zvýšení tržeb. U intenzivní distribuce však někdy vznikají nevýhody, jako je impulzivní nakupování a plýtvání produktem.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.