Co jsou to integrované marketingové komunikace?

Integrované marketingové komunikace jsou komplexním pojetím, které se snaží integrovat a koordinovat jednotlivé marketingové aktivity do jednoho konzistentního a srozumitelného celku. Cílem je vytvořit jednotné, jasné a přesvědčivé sdělení nejen o firmě, ale také o jejích produktech. Snaha je o maximální soulad komunikačních kanálů a marketingových nástrojů jako jsou masmédia, letáky, katalogy, PR, podpora prodeje, event management, direct marketingu a mnoho jiných. Díky tomu lze zákazníky oslovit jednoznačným poselstvím s maximálním dopadem.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle