« Back to Glossary Index

Co je to hodnotová propozice? 

Hodnotová propozice je shrnutí přínosů, které firma pro své zákazníky nebo společnost má. Formulováním hodnotové propozice firmy vyjadřují svou hodnotu pro zákazníka a tím se jej snaží přesvědčit o koupi dané služby nebo produktu. V rámci vyjadřování hodnotové propozice jsou prezentovány výhody firmy nebo jsou popsána řešení, které firma přináší. Hodnotová propozice se vytváří také jakou součást podnikatelského záměru, kdy jsou definovány jasné a konkurenceschopné užitky, které firma zákazníkovi firma přináší. 

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle