Hodnotová propozice je shrnutí přínosů, které firma pro své zákazníky nebo společnost má. Formulováním hodnotové propozice firmy vyjadřují svou hodnotu pro zákazníka a tím se jej snaží přesvědčit o koupi dané služby nebo produktu. V rámci vyjadřování hodnotové propozice jsou prezentovány výhody firmy nebo jsou popsána řešení, které firma přináší. Hodnotová propozice se vytváří také jakou součást podnikatelského záměru, kdy jsou definovány jasné a konkurenceschopné užitky, které firma zákazníkovi firma přináší.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.