Hloubka návštěvy v souvislosti s webovými stránkami ukazuje, jak daleko se internetový uživatel při návštěvě webových stránek dostal. Tento ukazatel vyjadřuje počet stránek, která si návštěvník zobrazil. Hloubka návštěvy se tak odvíjí především od struktury dané webové stránky. Průměrná hloubka návštěvy je metrika, kterou lze vypočítat podílem počtu zobrazení stránek a počtem návštěv.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.