Guerilla marketing je marketingová strategie, jejíž cílem je oslovit a vzbudit zájem u co největšího počtu lidí s použitím minimálních nákladů. Termín guerilla odkazuje na partyzánské boje, v nichž stejně jako u guerilla marketingu jde o rychlé výpady a dosažení velkého úspěchu na úkor konkurence. Tuto formu marketingu využívají především malé a střední firmy, které s omezeným rozpočtem vytváří šokující, extravagantní nebo kontroverzní kampaně. Netradiční pojetí marketingové komunikace je finančně méně náročné, avšak jeho základem musí být originální a kreativní nápad.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.