Grafický manuál je soubor předpisů, které definují, jak postupovat při aplikaci logotypu a jiných prvků vizuálního stylu dané firmy. Tento dokument je součástí firemní identity. Kromě pravidel pro výběr podoby loga, barevného schématu, písma a ostatních grafických elementů firemního designu obsahuje grafický manuál také doporučení a příklady jejich správného i špatného užití. Dodržení předpisů v grafickém manuálu vede ke sjednocení vizuální podoby firemní komunikace a podporuje také rozpoznatelnost firmy nebo značky. Jednotný styl hlaviček dokumentů, objednávkách, interních šablonách a tiskovinách zvyšuje také důvěryhodnost společnosti.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.