Decay effect je termín označující proces, během něhož v konzumentech reklamního sdělení odeznívají jeho účinky. Jedná se o efekt, který ovlivňuje systém krátkodobé paměti a nastává po ukončení reklamy nebo jejím stažení z médií. V rámci decay efektu jsou tak sníženy také reakce s reklamami spojené.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.