Cross-selling je strategie prodeje zboží a služeb, při které jsou zákazníkovi nabízeny k nákupu související produkty nebo služby. Cílem cross-sellingu je zvýšení objemu objednávky. Tento prodejní nástroj spočívá v nabízení dalších položek a vybízením k jejich nákupu. Při nákupu počítače je například obchodníkem nabídnuta klávesnice, myš nebo tiskárna, v některých případech za zvýhodněnou cenu.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.