« Back to Glossary Index

Co je to CRM?

CRM z anglického Customer relationship management neboli řízení vztahů se zákazníky je zákaznicky orientovaný podnikatelský přístup. Cílem CRM je aktivní tvorba a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky a péče o ně. Důvodem vytváření pevných vztahů založených na vzájemné důvěře je zvyšování výnosů a snižování výdajů. Obousměrná komunikace, identifikace a uspokojování zákaznických potřeb stávajících zákazníků je pro firmu méně nákladné než získávání nových.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle