Co je to coversion funnel?
Conversion funnel, nebo také konverzní trychtýř, je cesta, kterou prochází zákazníci od prvního kontaktu s produktem nebo značkou až po provedení konverze, například nákupu. Skládá se z různých fází, jako je povědomí, zájem, rozhodnutí a akce, a slouží k porozumění chování zákazníků.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.