« Back to Glossary Index

Co je to CLV?

CLV (Customer lifetime value) neboli celoživotní hodnota zákazníka je metrika, která se používá ve strategickém marketingu. CLV je velmi důležitý prvek ukazující hodnotu, jakou zákazník pro firmu má, pokud u ní nakupuje opakovaně a má k ní dlouhodobý vztah. Jinými slovy: kolik peněz u firmy zákazník utratí během svého života.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle