Customer acquisition cost v českém překladu cena pořízení zákazníka je metrika, která se stále více používá spolu se vznikem internetových společností a vyhodnocováním webových reklamních kampaní. CAC jsou náklady vynaložené na přesvědčení potenciálního zákazníka ke koupi výrobku nebo služby. Lze je spočítat dělením všech nákladů vynaložených na získání zákazníků (výdaje na marketing) počtem zákazníků získaných v období, kdy byly peníze vynaloženy. Například pokud společnost utratila za marketing 100 000 Kč za rok a získala ve stejném roce 100 000 zákazníků, jejich CAC by byl 1 Kč.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.