Co je to buzzmarketing? 

Buzzmarketing je specifická forma marketingu, jejíž cílem je vyvolat kolem určité značky tzv. Buzz neboli rozruch. Tato marketingová strategie je náročná na tvorbu, avšak náklady jsou nižší než při použití tradičních reklamních nástrojů. Buzzmarketing spočívá ve vytvoření něčeho nového a zajímavého, o čem média píší a na co spotřebitelé nebo zákazníci reagují. Tím, že se o daném podnětu diskutuje, se informace organicky a masově šíří. Reklamní sdělení o produktu nebo firmě se tak v rámci buzzmarketingu rozšiřují prostřednictvím WOM (Word of Mouth), jeho součástí je například virální marketing 

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle