Co je to brief? 

Brief je zadání, které organizace vytváří při tvorbě marketingové kampaně. Jedná se o specifikace informací o dané firmě, jejích komunikačních potřebách a cílech, které chtějí marketingovou kampaní docílit. V briefu je podrobně popsána cílová skupina a určen rozpočet, který je pro marketingovou kampaň vymezen. Dále může brief obsahovat upřesnění požadavků tonality kampaně, bližší informace o trhu a konkurenci dané firmy. Debrief se pak uskutečňuje mezi komunikační agenturou a jejím klientem pro další upřesnění návrhu kampaně a představ klienta.  

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle