Co je to brand? 

Brand neboli značka je celková identita konkrétní firmy či produktu. Do brandu se zahrnuje vizuální část identity, ale i emoce spjaté s danou firmou a její celková kultura. Díky brandu lze dosáhnout vyšších prodejů, konkurenceschopnosti a obecně lepšího postavení na trhu. Brand jako takový není jen logo. Jeho součástí je celková strategie neboli branding obsahující základní hodnoty a vize, logo, slogany a mnoho dalšího. Například u slavné značky čokolády Milka dnes stačí na vizuálech použít pouhou signature fialovou barvu, aby byla spotřebiteli rozpoznána. Taková je síla správně provedeného brandingu a značky. S všeobecně velmi oblíbeným brandem se pak pojí pojem lovebrand.  

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle