Brand management neboli řízení značky je pojem, který představuje soubor postupů, technik a opatření, které jsou organizacemi používány při budování a zhodnocování značek. Brand management spočívá především v nastavení strategie značky, proto se často používá celý termín - strategické řízení značky. Tato oblast marketingu se zabývá určením positioningu, identity a image značky. Dále pak zahrnuje oblast plánováním a implementací taktik a aktivit pro její zhodnocení. Značky jsou v rámci strategického managementu monitorovány a jejich výkon je měřen. Hlavním cílem je udržovat nebo zvyšovat jejich hodnotu.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.