Bounce rate je pojem používaný v internetovém marketingu, v němž je překládán jako míra okamžitého opuštění. Bounce rate lze zjistit pomocí analytiky webových stránek a vyjadřuje počet lidí, kteří stránky navštíví a okamžitě je opustí, aniž by udělali jakoukoli akci. Příčinou toho, že návštěvníci nepokračují v prohlížení webových stránek, může být například zastaralý design, gramatické chyby nebo pomalé načítání webu.
Bounce rate je pojem používaný také v e-mailingovém marketingu. E-maily, které jsou na platformě Mailchimp označeny jako bounced, nebylo možné doručit na e-mailovou adresu. Důvodem může být smazání e-mailové adresy nebo nastavení serveru jejím příjemcem.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.