Bod zvratu nebo také bod zlomu, v angličtině "break-even-point" je označení pro takový objem výroby a prodeje, při kterém se celkové náklady rovnají celkovým výnosům. V tomto bodě je zisk nulový, pokud však předpokládáme lineární růst celkových tržeb i nákladů, od tohoto okamžiku se ve firmě či u konkrétního produktu začíná generovat zisk.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.