Co je to barter?

výměnný obchod

Barter je jeden ze základních forem kompenzačního obchodu, kdy dochází k výměně zboží nebo služeb za jiné zboží či služby. V marketingovém prostředí se tak jedná o poskytnutí mediálního prostoru jako protihodnotu zboží nebo služeb od zadavatele reklamy. Také média navzájem si mohou poskytovat mediální prostor. Tato historicky nejstarší forma obchodu v současném marketingu zahrnuje výměnu PR článků, bannerů nebo vzájemné sdílení know how. Cílem barteru je minimalizovat náklady, podpořit odbyt nebo vytvářet vztahy s partnery.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle