Vyhodnocení slabých a silných stránek webu, eshopu nebo blogu. Podrobná inventura aktuálního stavu zveřejněného obsahu, která je rozdělena na kvalitativní a kvantitativní část. Kvantitativní část zahrnuje všechen obsah, který lze rozdělit podle různých metrik. Kvalitativní část se zaměřuje na relevantnost a pochopitelnost obsahu. Analyzovat lze celý web nebo pouze jeho část, vše se většinou zadává do excelové tabulky. Výstup auditu obsahu slouží pro redesign webu, úprava stávajícího obsahu nebo tvorba nového. Více v článku o obsahové strategii.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.