Proces hodnocení interní komunikace, jejího obsahu, formy a frekvence. Komunikační audit je zjednáván vedením společnosti a prováděn nestranným pozorovatelem. Cílem je odhalit slabá místa, chyby komunikace, ale také identifikuje to, co jí činní účinnou. Audit interní komunikace se soustředí na komunikaci mezi vedením a zaměstnanci společnosti. Výsledkem je ucelený popis účinnosti komunikačních procesů, nástrojů a témat.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.