Školení a semináře

V naší laboratoři Idealab pořádáme odborná školení a semináře, především v oblasti marketingu a komunikace.
Dvě základní celodenní školení jsme připravili pro interiérové designéry školu Intermezzo, ale ve variantě pro architekty je přednášíme i u nás na Břevnově, případně ve firmách, které mají o toto odborné školení zájem.

Chcete od nás připravit toto školení ve vaší firmě?
Nebo ho chcete připravit na míru? Kontaktujte nás a rádi se s vámi potkáme.

1. Cenotvorba a smlouvy pro designéry

Konkrétní zadání. Konkrétní odpovědi. Vzorové dokumenty a know-how pro řízení konkrétních zakázek.
Jak správně fungovat jako designér – freelancer v oblasti obchodu. Jak překonat strach a obavy. Jak zobchodovat svůj talent. Jaké hodinové sazby aplikovat. Jak řídit zakázku, milovat svoji práci a přitom vydělat.

2. Cenotvorba a smlouvy pro architekty

Konkrétní zadání. Konkrétní odpovědi. Vzorové dokumenty a know-how pro řízení konkrétních zakázek.
Jak správně fungovat jako designér – freelancer v oblasti obchodu. Jak překonat strach a obavy. Jak zobchodovat svůj talent. Jaké hodinové sazby aplikovat. Jak řídit zakázku, milovat svoji práci a přitom vydělat.

3. Marketing pro začínající designéry

Jste začínající designér a vaše značka vás bude živit. Kromě vzdělání, talentu a samozřejmě nadšení potřebujete umět spoustu důležitých věcí: od vizitek, přes web, prezentaci na sociálních sítích… Je toho opravdu hodně, co byste měli – vedle své hlavní profese – zvládat. Cílem kurzu je seznámit vás se základními marketingovými dovednostmi, jejich návazností na další aspekty profese designéra. Na kurzu se naučíte, jak vlastním silami rozjet úspěšnou značku, čeho se vyvarovat a jak sestavit základní marketingové menu, které vám umožní „jít s kůží na trh“.
Kurz zahrnuje 4 interaktivní workshopy, kde se naučíte, jak řešit konkrétní situace při startu vlastní značky.

4. Marketing pro začínající architekty

Jste začínající nebo již fungující architekt a vaše značka potřebuje marketing. Kromě vzdělání, talentu a samozřejmě nadšení potřebujete umět spoustu důležitých věcí: od vizitek, přes web, prezentaci na sociálních sítích… Je toho opravdu hodně, co byste měli – vedle své hlavní profese – zvládat. Cílem kurzu je seznámit vás se základními marketingovými dovednostmi, jejich návazností na další aspekty profese designéra. Na kurzu se naučíte, jak vlastním silami rozjet úspěšnou značku, čeho se vyvarovat a jak sestavit základní marketingové menu, které vám umožní „jít s kůží na trh“.
Kurz zahrnuje 4 interaktivní workshopy, kde se naučíte, jak řešit konkrétní situace při startu vlastní značky. Je přizpůsobený specifickému českému trhu architektury. Více také na samostatné stránce Marketing pro architekty.

Další tipy pro vás

Rozhodně si nenechte ujít naše příspěvky na blogu Idealab, kde pravidelně píšeme například o marketingu pro architekty, o tom, jak pracovat vlastními silami na PR své značky nebo o tom, zda potřebujete argumentační kampaň.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle
Kniha TINY HOUSE