Celé léto jsme pracovali na rebrandingu značky Intermezzo - největší české školy interiérového designu.
O co šlo a jak jsme postupovali?

Zadání
Po deseti letech od vzniku měla škola Intermezzo zastaralý design webu, logo i další materiály (prezentace pro studenty, diplomy, vouchery a další) byly nejednotné... prostě různé designy, různé styly. Často podomácku navrhované přímo v sekretariátu školy a různými lidmi. Zároveň školou projdou stovky lidí ročně, na sociálních sítích a na webu pak Interemzzo sledují další tisíce uživatelů.

Na začátku spolupráce jsme prostřednictvím několika interaktivních workshopů definovali persony na webu, postavení značky na trhu a s tím i celý tone of voice.
Na rebranding jsme měli několik měsíců, hlavní období pro realizci pak byl červenec a srpen 2018, kdy jsou studenti i lektoři na prázdninách.

Uvedení nového loga, spuštění webu a hlavní launch značky byl naplánovaný na začátek školního roku, kdy se zároveň naplno rozjíždí prodej nových - krátkodobých i dlouhodobých - kurzů.

Naše řešení
Cílovou skupinou školy jsou z 90% ženy, proto jsme chtěli, aby celkový výraz odpovídal obsahu kurzů i celkovému zaměření školy. Zároveň zadání bylo jasně řečené: nejsme žádný dívčí spolek s růžovými kudrlinkami, ale seriózní a odborná škola pro budoucí profesionály. Obchodní a marketingová strategie jasně ukázala, že kromě ročních a dvouletých kurzů je potřeba rozšířit nabídku krátkodobých kurzů a workshopů.

S tím bylo spojené i otevření nového Design labu v Oldřichově ulici v Praze. Industriální prostor, kde jsme pro školu začali pod názvem Design Heroes pořádat přednášky českých designérů a architektů. Ale to už jsme u PR, které pro Intermezzo od léta 2018 také zajišťujeme.

Kam jsme došli
Po pěti měsících práce jsme připravili nové logo a vizuál školy, kompletně přetextovali web a začali psát pravidelný týdenní blog o designu a novinkách v interiérovém designu.
Pro Intermezzo také spravujeme Facebook a Instagram.
www.intermezzo.cz