25. prosince 2018 Radek Váňa

Argumentační kampaň – potřebujete ji?

Taky vás včera pobyt u vánočního stolu psychicky oslabil? Nebojte, tohle není okénko samozvaných psychologů Idealabu, ale další článek o tom, co by se vám v marketingu mohlo pro vaši firmu hodit.
A co umíme opravdu dobře. Takže dnes, při prvním vánočním svátku dojde i na argumenty. Bude to dokonce kampaň!

Označení argumentační kampaň dostalo s příchodem stbáckého slovenského podnikatele do české politiky úplně jiný nádech. Hysterický a často opakovaný výkřik “Je to kampaň” znamená v jeho podání něco negativního, špatného… Myslíte, že pro vaši značku “kampaň” opravdu nechcete?

Opak je pravdou. Úspěšná kampaň je základ dobrého marketingu: ať už do ní zahrneme přednášky, veřejná vystoupení, videa nebo další obsah. Chtějte dobrou kampaň, protože vám může v marketingu pomoci.

Jak argumentovat pro výrobek nebo službu

V Idealabu pro vás připravíme úspěšnou argumentační kampaň. Jak to probíhá a proč byste ji měli chtít?
Představte si, že prodáváte například (jakýkoli) stavební materiál, nebo třeba obklady… Segment, ve kterém je opravdu velká konkurence.
Prostě prodáváte třeba dlažby a víte, že obklady a obklady v České republice prodává stovky, možná tisíce firem.
Vaše značka má prověřené a kvalitní dodavatele z Itálie (tedy z oblíbené destinace výrobců obkladů) a chcete na českém trhu přesvědčit architekty, projektanty, ale nakonec i koncové uživatele, aby si mezi tisíci jiných, obdobných, výrobků vybrali právě ty vaše obklady.

Jak postupovat

Než se pustíte do marketingového plánu, PR, nebo začnete psát obsahovou strategii, zamyslete se nad tím PROČ.

– Proč by si váš uživatel nebo zákazník měl koupit právě váš výrobek nebo vaši službu?
– Jak povedete tuto argumentační kampaň?
– Jak, kdy a s vynaložením jakých prostředků přesvědčíte svou cílovou skupinu, že právě vy jste jejich love brand?
– Povedete argumentační kampaň sami, nebo si najmete profesionály? Třeba nás?

Právě to je argumentační kampaň. Pozitivní, věcná, emotivní… může být různá, ale měla by sledovat jediný cíl. Pomáhat vám v marketingu. V tom, jak prodat. Službu, výrobek, pocit.

My v Idealabu aktivně vytváříme a spravujeme argumentační kampaně. Dejte nám cíl a my k němu s vámi dojdeme. Doběhneme. Dojedeme.
Jdeme společně argumentovat? Jsme připraveni!