Pokud uvádíte na trh nový výrobek nebo službu, neobejdete se bez produktového PR. Jak správně připravit vstup na trh? Jak komunikovat redesign již známé značky? Jak dát vědět o tom, že vaše služba je ta nejlepší?

To všechno jsou otázky, na které umíme odpovědět. Dnes představíme postup, jak správně řídit produktové PR. Jako specialisté na B2B marketing se více soustředíme na tuto oblast, takže produktové PR například pro nové jogurty u nás nehledejte.

Jak postupujeme

Každá komunikace má svůj postup a jednotlivé kroky. Pokud se rozhodnete, že si pro své produktové PR vyberete nás v Idealabu, začneme tím, že vytvoříme komunikační strategii produktového PR. Ta zahrne poradenství při výběru vhodných mediálních kanálů, pak se soustředíme na to, jak začlenit tuto komunikaci do celého konceptu vaší značky. To vše při dodržení corporate identity.

Klasické reklamní kampaně dnes doplňuje právě produktové PR, což znamená vydat se na dlouhou a složitou cestu, kde jedním z kanálů komunikace je spolupráce s médii (press relations). Pro média je potřeb připravit kvalitní obsah: perfektně a srozumitelně popsat, v čem je produkt výjimečný, jak a komu slouží, dobře ho nafotit…