• O nás
  • Reference
  • Služby
  • Tým
  • BLOG
  • Kontakt
  • EN
  • EN
Ze života Idealabu 14. 8. 2025 Helena Součková zpět na články

Hledáme posilu do týmu

Jsme IDEALAB: nejaktivnější PR agentura na českém trhu v oblasti architektury, designu a krásných knih. Vydáváme úspěšné a oceňované knihy...

Jsme IDEALAB: nejaktivnější PR agentura na českém trhu v oblasti architektury, designu a krásných knih. Vydáváme úspěšné a oceňované knihy v edici ARCHIZOOM BOOKS, natáčíme podcasty, máme vlastní časopisy. Organizujeme Rohan Design District - festival architektury a designu v Praze, kde se prémiové značky, architekti a designéři během tří dní potkávají s těmi, které design opravdu zajímá.

A hlavně máme skvělé klienty, pro které připravujeme texty, časopisy, newslettery, videa a podcasty. Naše práce je vymyslet a realizovat marketingové kampaně, vydat knihu, firemní časopis nebo newsletter. Naši klienti čekají znalost oboru architektury a designu. Čekají originální řešení a naše maximální nasazení. A protože naši klienti očekávají špičkový výsledek, my jim ho dodáváme.

A právě proto hledáme posilu, která nám pomůže držet otěže v zákulisí. Práce přibývá, projektů je víc a vedení agentury potřebuje někoho, kdo pomůže s organizací, kontrolou cashflow, hlídáním termínů a provozní agendou. Někoho, kdo má systém, přehled a cit pro detail. Není to pozice do pozadí – naopak. Je to klíčová role pro hladký chod agentury. Potřebujeme pravou ruku, která zvládne držet věci pohromadě, zatímco tým běží kupředu.

Hledáme projektovou a provozní manažerku - manažera / pravou ruku vedení

Místo výkonu práce: Praha 6 – Břevnov
Typ úvazku: plný (ne remote)
Nástup: říjen 2025

Pojď s námi pracovat! Co budeš v Idealabu dělat:

  • Budeš pravá ruka majitele agentury Radka Váni
  • Koordinaci běžné projektové agendy (termíny, úkoly, výstupy)
  • Hlídání cash flow, kontrolu přijatých a vydaných faktur
  • Vyhodnocování rozpočtů a výsledků projektů
  • Práci v CRM systému, Microsoft 365, systému na řízení projektů a další
  • Komunikaci se členy týmu, klienty, dodavateli
  • Přípravu podkladů pro smlouvy, nabídky a rozpočty
  • Správu kanceláře – objednávání vybavení, vedení evidence
  • Zajištění drobné produkce – teambuildingy, tiskárny, školení, eventy
  • Péči o interní tým i externisty (drobná HR agenda, onboarding, podpora)

Co od tebe očekáváme:

  • Zkušenosti s koordinací více projektů najednou (ne junior pozice)
  • Dobrou orientaci ve financích a základní znalost cashflow
  • Znalost práce v MS office 365, CRM systému, systému pro projetové řízení (výhodou, nikoliv podmínkou)
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a výborné organizační schopnosti
  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Bydliště v Praze – ideálně v Praze 6 nebo blízkém okolí

Co ti nabízíme:

  • Smysluplnou práci v malém, přátelském týmu
  • Různorodé úkoly – žádná rutina
  • Přímý kontakt s vedením a možnost ovlivnit chod firmy
  • Nástupní mzdu odpovídající zkušenostem, možnost růstu
  • Nově zrekonstruovanou kancelář v pražském Břevnově

Pošli CV, odkaz na LinkedIn profil a nebo pár slov o sobě.
Kontakt: office@idealab.cz

Všechna CV čte zakladatel agentury Radek Váňa, autor knihy PR a marketing v architektuře.
Pokud nás tvoje CV zaujme, pozveme tě v září 2025 na osobní schůzku s Radkem do Idealabu. Děkujeme za tvůj čas.

Idealab

  • Hledáme posilu do týmu
  • Kontakt
  • GDPR a cookies
  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Zásady cookies (EU)
  • Imprint
  • Omezení odpovědnosti

Telefon   +420 777 572 476 
Email      office@idealab.cz

Naše projekty

  • Rohan Design District
  • KNIHA SAUNA
  • TINY HOUSE KNIHA
  • ARCHIZOOM
  • Facility Management Journal

© 2009–2025 Idealab, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Sitemapa

  • Hlavní stránka
  • Rozhovory s architekty
  • Podcasty o architektuře
Chci novinky z idealabu

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

searchlinkedin-squarefacebookinstagramcross-circle
IDEALAB
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}