Světoví výrobci kvalitního designu, jako je lídr v ergonomii pracovního prostředí Herman Miller, nebo jednička v akustickém řešení Buzzispace, mají na českém trhu jedno společné – svého exkluzivního dodavatele, firmu cre8.
Pro firmu cre8 už osm let připravujeme komplexní marketingovou strategii. Pojďte se podívat, čeho jsme za takovou dobu úzké spolupráce dosáhli.
cre8 je lídr na trhu
Jako firma začínali v garáži. Do dvou let se ale vyšplhali mezi špičky ve svém oboru. Pokud dnes řešíte stěhování kanceláří z jednoho místa na druhé, nebo vybavujete nové pracovní prostory, na řešení a design cre8 přijde jistě řeč.
Bleskového růstu dosáhli nejen díky zkušenostem a vedení Jana Bastaře a Michala Havrdy, ale i zastoupení opravdu kvalitních designových značek a výrobců. A v neposlední řadě právě díky kvalitnímu marketingu.
Jak se odlišit na přehlceném trhu
Firem dodávajících nábytek do kanceláří je na českém trhu opravdu hodně. cre8 nabízí komplexní službu celého řešení, a to navíc za užití produktů značek, které dlouhodobě vsázejí na design. Americká ikonická firma Herman Miller mezi takové patří. U svých výrobků myslí na budoucnost, řeší kromě jejich životnosti i jejich budoucí recyklaci
Jako agentuře nám bylo jasné, že cre8 potřebuje komplexní řešení – pracujeme společně v oblasti online marketingu, obsahového marketingu, vydáváme newslettery, pořádáme eventy a vytvořili jsme i promyšlený web, ke kterému jsme v září minulého roku přidali také e-shop. cre8 tak přirozeně zareagovalo na změnu v oboru zařizování kanceláří, a navíc jako jeden z největších dodavatelů komerčních interiérů vstoupil do segmentu B2C. Firmě to umožňuje lépe reagovat na aktuální trend práce z domova online prodejem.
„Od vzniku cre8 jsme sledovali hlavní cíl: přinášet na český kancelářský trh kvalitní pracovní prostředí, věnovat se ergonomii, akustice a udržitelnému rozvoji. To je dnes, kdy sta tisíce lidí pracují z domova, ještě aktuálnější. Protože kvalitní pracovní židle, dobře nastavený monitor a správný pracovní stůl jsou nezbytné i pro práci z domova,“ říká Jan Bastař, jeden ze dvou zakladatelů firmy.
Kvalitní newslettery nekončí ve spamu
Kromě propracovaného webu a e-shopu jsou nedílnou součásti cre8 marketingu i newslettery. Výběr toho nejlepšího z designu značek Herman Miller, Sancal, Buzzispace, Enea a mnohých dalších přináší přibližně 30 newsletterů ročně. Pravidelné a kvalitně provedené e-maily jsou jedním ze základních kamenů marketingové komunikace značky cre8. U newsletterů tvoříme textovou část, grafiku, ale obstaráváme i odesílku a následné reporty.
Právě měřitelné výsledky newsletterů, ale i návštěvnosti webu a e-shopu nám pomáhají vytvářet takovou marketingovou strategii jakou si úspěšná firma jako cre8 zaslouží.
Potřebujete úspěšný newsletter?
Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Shrnuli jsme celou strategii newsletterového marketingu do seriálu článků a sdílíme naše know-how i s vámi.
Můžete se ponořit do 1. dílu seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter anebo přejít na 2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter (tam jsme řešili Předmět mailu). Ve třetím dílu Jak vytvořit úspěšný newsletter už řešíme podrobnosti jako "call to action" tlačítko a další vychytávky, které v newsletterech cre8 také najdete.
Až si seriál pročtete a shrnete si pro sebe vše podstatné, můžete zjistit - podobně jako řada našich klientů - že newsletter nemáte kapacitu připravovat. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas, neumíte psát... anebo obojí. Rádi vám pomůžeme.
Jak postupovat, když nemáte čas na newsletter
Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.
Náš tip: Marketingový slovník Idealabu
Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: