Na profesní sociální síti LinkedIn je dnes kolem 2 miliónů Čechů. Dva miliony lidí, se kterými můžete potencionálně spolupracovat. Samozřejmě, že vašeho oboru se týká jedno promile z nich, ale i tohle jedno promile je obrovské číslo. V druhém dílu seriálu (tady najdete Jak připravovat marketing v architektuře I) projdeme LinkedIn. Ještě tam nejste? Nebo tam jste a vlastně nevíte, co tam máte dělat? A taky nevíte, kde na správu téhle sociální sítě brát čas?
Jak využít LinkedIn v marketingu v architektuře
Sociální síť LinkedIn je dnes nedílnou součástí nejen vaší online prezentace a vystupování. Máme připravené půldenní intenzivní školení, se naučíte, jak sami kvalitně spravovat svůj osobní profil na LinkedInu. Dáme vám tipy na to, jak pracovat se skupinami na této platformě. Ukážeme, jak se tvoří zajímavý osobní obsah. V samozřejmě na začátku si řekneme, jak LinkedIn funguje a koho v České republice můžete oslovit.
Témata našeho školení LinkedIn v architektuře
- Jak funguje LinkedIn
- Jak tuto síť osobně vytěžit
- Jak správně nastavit svůj osobní profil a čeho se vyvarovat
- Jaký je rozdíl mezi stránkou a osobním profilem na LinkedInu
- Jak získat efektivní síť kontaktů a oslovovat správné lidi
- Jak na LinkedInu efektivně budovat svou kariéru
- A jak a proč tvořit zajímavý obsah, který lidi zajímá
Toto školení můžete absolvovat v naší Laboratoři Idealab, můžeme ho vést online anebo u vás ve firmě.
Neměli byste toto školení minout, pokud:
- Obchodujete v oblasti architektury, designu a nemovitostí
- Potřebujete uvést na trh nový produkt nebo službu
- Váš trh je architektura, design a nemovitosti
- Na LinkedInu hledáte hlavně nové kontakty a obchodní příležitosti
- Chce se naučit, jak fungují principy osobního brandingu na LinkedInu
- Chcete oslovit architekty a interiérové designéry
Půldenní školení pro jednu osobu stojí 7 000 Kč bez DPH, každý další účastník 5 500 Kč.
Kromě intenzivního a osobního přístupu získáte hodinovou konzultaci, kterou můžete využít během následujících deseti dní po skončení školení. Poradíme s konkrétními situacemi, nastavením, rozběhnutím kampaně nebo obsahového plánu. A samozřejmě k dispozici pro další rozvoj vaší prezentace na LinkedIn můžeme být i po skončení školení. Naše služby využívá několik desítek CEO, obchodních ředitelů, ale i architektů.
Poptat školení
Dále píšeme o LinkedIn prezentaci
LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
Článek určený architektům, designérům, interiérovým designérům a dalším freelancerům, kteří chtějí být na LinkedIn vidět, správně psát obsah a využít potenciál této sítě pro svoji fektivní prezentaci.
Jak správně založit profil I
První díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Začínáme založením profilu, srpávným technickým nastavením a dalšími nezbytnými kroky.
Jak správně založit profil na II
Druhý díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Podrobné návody a odkazy na oficiální návody k tomuto nastavení najdete v tomto článku.
Obsahový marketing na LinkedIn
Jak na něj: od textů, přes tone of voice až po kvalitní obrazové materiály.
Správa LinkedIn profilů
Popis toho, jak funguje naše služba správy firemních i osobních účtů na LinkedIn. Profesionálně, s porozuměním vašemu oboru a se specializací na B2B marketing.
Všechny články o úspěšném LinkedIn na IDEAMAG.CZ.
Ilustrační foto: nik biziuk ve fotobance Unsplash