Do dalšího měsíce vstupujeme s více než 200 hesly v Marketingovém slovníku. K čemu slouží Facebook pixel a čím se liší front-end od back-endu? Pokud jste followery našeho Instagramu a pravidelně sledujete naše Instastories, určitě také víte, že může seznam FAQ na webových stránkách zvýšit jejich důvěryhodnost, nebo jste si přečetli, co je cílem focus group.

Marketingová hesla přehledně

Marketing sám o sobě je komplexní pojem, který zahrnuje celou škálu aktivit. Ať už se jedná o statistická data v excelovských tabulkách, tradiční modely marketingové komunikace nebo jiné metody a formy propagace. Vyznat se ve všech pojmech, zkratkách a neustále přibývajících termínech online marketingu není procházka růžovým sadem.

A proto jsme pustili do psaní marketingového slovníku, do něhož se snažíme přidávat marketingové pojmy a hesla, se kterými se setkáváme denně, příležitostně nebo se s nimi sami teprve seznamujeme. Naším cílem není jen vytvořit seznam slov a jejich významů. Chceme především na jednom místě nashromáždit vše, co by se mohlo hodit při komunikaci v marketingovém světě nebo při rozhovorech o něm.

Znalostí významu slova doména své přátele asi neohromíte, ale budete alespoň trochu v obraze, až si budete volat s programátorem vašeho webu. Zkratku GDPR asi není potřeba příliš vysvětlovat, jeho připomenutí však jistě nebude nikomu vadit a v dnešní době dezinformací umět pojmenovat například taktiku greenwashing jistě není k zahození. Co myslíte?

Prolistujte si celý Marketingový slovník

Naši čtenáři hledají v Marketingovém slovníku nejčastěji tato hesla:


Potřebujete poradit s dalšími marketingovými nástroji?

Prohlédněte si naše nejčastěji hledané služby:

B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn