Projekt Čeští výrobci pokračuje dál. Po úspěšném pilotním dílu s firmou TON představujeme příběh dalšího českého výrobce.

Druhý díl je věnovaný firmě KOMA Modular. Průkopník v oboru modulární výstavby vyrábí ve Vizovicích už 30 let své inovativní modulární systémy, které se vyznačují zejména futuristickým designem a špičkovou technologií výroby. Desítky administrativních budov, obchodů, hotelů, školek i škol od firmy KOMA najdeme nejen u nás, ale také v celé Evropě.

Zakladatel firmy KOMA Modular, Stanislav Martinec, je vizionář a stratég. Důkazem je realizace českého pavilonu EXPO 2015, který v Miláně získal bronzovou medaili za architekturu. Firma si prošla svými vzestupy i pády. Díky tomu, že klade důraz na inovace a neotřelá řešení, se jí však daří neustále se zlepšovat a vyvíjet se. V loňském roce postavila KOMA první modulární nemocnici v České republice a nyní pracuje na modulárním letišti v africkém Senegalu.

Jaké jsou vize pana Martince a plány firmy KOMA do budoucna? Vydejte se s námi do Vizovic, kolébky modulárních staveb v Česku.

Modulární design

Část rozhovoru se odehrává v nejnovější výrobkové řadě Fashion Line. Na jejím vývoji se podílela designérka Adéla Bačová, která za ni získala ocenění Red Dot Design 2021 za produktový design.

„Ne jenom řada Fashion Line, ale obecně modularita přispívá k udržitelnosti. Modulární stavbu můžete přemístit nebo upravit k jinému účelu. Nedochází tak k přebytečným demolicím, hromadění stavební sutě nebo vzniku opuštěných měst,“ říká v rozhovoru o modulárním navrhování designérka.

Mnoho lidí si stále myslí, že je modularita pouze levnější způsob výstavby

Čeští výrobci

Projekt Čeští výrobci vás prostřednictvím série rozhovorů, článků i fotoreportáží přímo z výroby seznámí s českými firmami zabývajícími se výrobou kvalitních designových výrobků. Čím je tento multimediální projekt jedinečný? Díky ucelené prezentaci každého výrobce se dozvíte, kdo stojí za značkami, které svou hodnotou daleko přesahují hodnotu spotřebního zboží. Některé značky ověřil čas, jiné jsou inovátory dnešní doby. Co účastníky projektu spojuje? Nezaměnitelný design, hravost, nápaditost, kvalita materiálu i výroby, a hlavně láska k řemeslu.

Sklo – porcelán – kovovýroba – dřevovýroba - technologie… Nespočet firem. Nespočet příběhů.
www.cestivyrobci.cz

Jak se přidat

Všechny formy prezentace budou umístěny na webu: archizoom.cz, cestivyrobci.cz a na samostatném Youtube kanálu.
Prezentace vybraných firem zahrnuje

• Video: rozhovor se zástupcem firmy doplněný o záběry přímo z výroby (20 minut)
• 3D virtuální prohlídky: showroomu / instalace / produktů
• Článek: Rozhovor s majitelem nebo zakladatelem firmy
• Fotografie: sérii fotografií z výroby v rozsahu cca 10 ks
• Kampaň na sociálních sítích s minimálním garantovaným počtem 2000 shlédnutí videa

8 důvodů, proč se přidat

1. Vaše značka získá profesionální video prezentaci a fotografie. Video bude opatřeno anglickými titulky.
2. Budete vidět dlouhodobě, protože všechny výstupy budou dostupné několik let. Počítáme s pokračováním projektu.
3. Na webu cestivyrobci.cz (czechproducers.com), budete mít možnost ucelené prezentace. Každá firma zde bude mít vlastní stránku se všemi výstupy (video, 3D virtuální prohlídka, článek, fotografie, atd…).
4. Vydavatel disponuje databází 3 200 mailových adres, na které budeme pravidelně odesílat newsletter s pozváním na Youtube kanál, web cestivyrobci.cz i weby jednotlivých firem.
5. Máme propracovanou marketingovou podporu. Na videa navazuje kniha, online kampaň a série rozhovorů. Tam všude budete opravdu vidět.
6. Jednáme o záštitách nad projektem a jeho pokračování v zahraničí.
7. Budeme vás prezentovat originální a kvalitní formou.
8. Všichni účastníci budou uvedeni logem i textem ve všech materiálech projektu, včetně těch partnerských.

Přidejte se

 


Také by Vás mohlo zajímat

 

Obsahový marketing pro výrobní firmy

Náš seriál Úspěšný LinkedIn pro B2B marketing zaznamenal velký ohlas, proto zde shrnujeme jednotlivé díly a také přidáváme další zajímavé zdroje.

Jak správně založit profil na LinkedIn I
První díl seriálu "krok po kroku" LinkedInem. Začínáme založením profilu, srpávným technickým nastavením a dalšími nezbytnými kroky.

Jak správně založit profil na LinkedIn II
Druhý díl seriálu "krok po kroku" LinkedInem. Podrobné návody a odkazy na oficiální návody k tomuto nastavení najdete v tomto článku.

Obsahový marketing na LinkedIn
Jak na něj: od textů, přes tone of voice až po kvalitní obrazové materiály.

Správa LinkedIn profilů
Popis toho, jak funguje naše služba správy firemních i osobních účtů na LinkedIn. Profesionálně, s porozuměním vašemu oboru a se specializací na B2B marketing.

Obsahová strategie

Chcete zaujmout a získat nové zákazníky? Obsahová strategie je souhrn postupů, kterými své zákazníky oslovíte.