Po bezmála dvou letech se opět pouštíme do offline akcí. Workshopy o řemesle a výrobě nově připravujeme se značkou Monobrand.
Česká prodejní značka Monobrand přichází na náš portál ARCHIZOOM a my jsme s radostí přivítali dalšího partnera v naší mozaice špičkových dodavatelů. A také společně připravili workshop Monobrand & Friends pro architekty.
Krásné kliky. Jemné a precizní doplňky. Designové vypínače a další, často ručně vyrobené prvky do interiéru. Když jsme loni se poprvé potkali s Katrin Grund, zakladatelkou značky Monobrand, vznikl zajímavý rozhovor o detailech, designu a také o tom, co dnes v interiérovém designu znamená mít vybraný vkus. Katrin v Praze založila úspěšnou značku, kterou architekti milují. Představuje jim precizní výběr malých, často rodinných nebo manufakturních značek, nadčasovou kvalitu a špičkový design. Vypínače, světla, doplňky a další.
Jejím záměrem je najít, vybrat a zastupovat výrobce vysoce kvalitních produktů – takových, které vydrží mnoho let. Takových, které budete milovat. Nám se to stalo a společně se značkou Monobrand letos představíme více než desítku značek z celého světa.
Workshopy o řemesle
Unikátní přednášky a workshopy probíhají v showroomu Monobrand v pražském Karlíně, kde mají pozvaní architekti, architektky a interiéroví designéři možnost osobně se potkat se zakladateli, majiteli, designéry různých manufaktur anebo i větších továren. Jsou doslova z celého světa, postupně během roku přijedou do Prahy a představí výsledky práce ze světové výrobní a designérské extra-ligy.
Společně se značkou Monobrand chystáme každý měsíc workshop a prezentaci, kde jednotliví výrobci představí od kování, přes kliky, vypínače, úchytky až po svítidla. Workshopy a setkání jsou určená pro interiérové designéry a architekty.
Řemeslo, láska & materiály
Tématem, které spojuje všechny tyto akce je dokonalé řemeslo. Přednášející vysvětlí a popíšou technologické postupy, zkušenosti z praxe po celém světě a ukázky realizovaných projektů v Evropě, Asii i na Dálném východě. Zajímají nás zkušenosti lidí, kteří milují kvalitní design, vyrábějí ho a prodávají. Dělají to s úspěchem, radostí a velkým osobním nasazením, které budou v pražském showroomu Monobrand sdílet i s vámi.
My na ARCHIZOOM kvalitní design a řemeslo propagujeme od úplného začátku, takže naše spolupráce s Monobrandem a workshopy nejen pečlivě připravujeme, ale i dokumentujeme. Na našem Youtube kanálu v samostatném playlistu přineseme rozhovory s řečníky, ať už to budou architekti, designéři nebo přímo majitelé a zakladatelé značek. Itálie, Dánsko, Belgie, Německo… odtud k nám přijedou hosté.
Realizační tým projektu
Podcast Monobrand: Petra Ducháčková
Kamera a střih: Vladimír Malošík
Fotoreportáž: Tereza Škoulová
Koncept a supervize: Radek Váňa
Workshop: ADL Italy
Další hosté workshopů Monobrand
Berker – Čtvrtek 31. března 2022
Buster + Punch – Čtvrtek 14. dubna 2022
Tense Belgium – Čtvrtek 28. dubna 2022
Nichba Denmark – Čtvrtek 26. 05. 2022
Darmes Canada – Čtvrtek – 30. 06. 2022
Quincalux Belgium – Čtvrtek 29. 09. 2022
Midgard Germany – Čtvrtek 27. 10. 2022
Decastelli Italy – Čtvrtek 24. 11. 2022
Profil značky Monobrand
Zakladatelka Monobrandu Katrin Grund vždycky milovala architekturu, ale na přání rodičů vystudovala ekonomii. Architektura a design pro ni po dlouhá léta zůstaly koníčkem. Svou vášeň pro krásu a lásku k designu ale nakonec nechala zvítězit a otevřením obchodu pod vlastní značkou Monobrand si plní svůj sen.
Základ portfolia Monobrand dnes tvoří především designové spínače, pečlivě vybraná dekorativní svítidla, jedinečné řady dveřních klik, nábytkového kování a prémiové domovní komunikační systémy. Katrin Grund do svého portfolia vybírá pouze výrobky nejvyšší kvality a se skvělým řemeslným zpracováním, a to jak zvučných značek, tak i výrobky od mladých talentovaných designérů. www.monobrand.cz
Náš tip: Jak na úspěšný newsletter?
Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Shrnuli jsme celou strategii newsletterového marketingu do seriálu článků a sdílíme naše know-how i s vámi.
Můžete se ponořit do 1. dílu seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter anebo přejít na 2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter (tam jsme řešili Předmět mailu). Ve třetím dílu Jak vytvořit úspěšný newsletter už řešíme podrobnosti jako "call to action" tlačítko a další vychytávky, které v našich newsletterech také najdete.
Až si seriál pročtete a shrnete si pro sebe vše podstatné, můžete zjistit - podobně jako řada našich klientů - že newsletter nemáte kapacitu připravovat. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas, neumíte psát... anebo obojí. Rádi vám pomůžeme.
Jak postupovat, když nemáte čas na newsletter
Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.
Marketingový slovník Idealabu
Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: