Co mají společného finský výrobce nábytku Martela, výrobce židlí LD seating nebo výrobce ticha SilentLab? Tyto významné evropské výrobce kancelářského, sedacího, akustického a designového nábytku zastupuje společnost SUMA.
SUMA je rodinná firma s dlouholetými zkušenostmi. 25 let fungování této firmy je důkazem poctivé a dobře odváděné práce. Český prodejce za zabývá nejen prodejem, ale především navrhováním komplexních řešení kanceláří, které reflektují aktuální trendy.
Kouzlo úspěchu
Technologie a dynamický vývoj změnily také styl práce. Dramatické změny života v kanceláři doprovází také změny ve vzhledu a vybavení pracovního prostředí. Jak efektivně pracovat a zajistit spokojenost všech pracovníků? Odpověď společnosti SUMA je jasná – stačí vytvořit to správné pracovní prostředí.
Jak vypadá inspirující kancelář, do jaké zóny by se měly dělit kanceláře, kde vznikají dobré nápady nebo proč se k práci občas postavit? Své know-how sdílí SUMA na svých stránkách. Náhlé změny, které v minulém roce proběhly, ale přinesly mnoho nových poznatků.
Komfort a efektivita musely například ustoupit otázce bezpečí na pracovišti. Jak bude tento vývoj pokračovat a na co se zaměřit při tvorbě především bezpečného pracovního prostředí? Tyto otázky a další trendy ohledně budoucnosti kanceláří donutily SUMU reagovat a komunikovat flexibilněji.
Jak?
Tvorbou a pravidelným rozesílám e-mailů s aktuálními informacemi z odvětví navrhování kancelářských prostor může SUMA rozvíjet diskuzi a získávat pro svou práci nové podněty.
První newsletter se věnoval vizionářským webinářům firmy Martela, kterou SUMA na českém trhu zastupuje. Další newsletter se pak zabýval neméně důležitým tématem – studijním prostorům a trendům v navrhování vzdělávacích institucí.
Téma dalšího newsletteru si zatím necháme pro sebe. Pokud vás však navrhování kancelářského prostředí zajímá, přihlaste se k odběru newsletteru na webu SUMY.
A pokud chcete stejně jako SUMA své poznatky a zkušenosti sdílet dále, náš třídílný návod vás provede krok po kroku k vytvoření úspěšného newsletteru.
1. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter
2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter
3. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter
Suma
Zastupuje a prodává významné evropské výrobce kancelářského, sedacího, akustického a designového nábytku. Navrhuje originální prostředí, kde najdete jak klidné místo pro soustředěnou činnost, tak uvolněnou atmosféru v neformálních zónách. www.suma.cz
Potřebujete úspěšný newsletter?
Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas a kapacitu? Rádi vám pomůžeme.
Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.
Náš tip: Marketingový slovník Idealabu
Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: