Pro klienta Barrisol jsme navrhli a vydali první číslo časopisu Napnuto.

Jak a proč časopis vznikl

Newsletter NAPNUTO jsme pro tohoto klienta připravovali poprvé před 9 lety a po několika vydáních jsme přípravu uspali… Uplynulo dlouhých devět let, Barrisol na trhu výrazně posílil a potřeba komunikovat se zákazníky i těmi potencionálními přišla opět do centra pozornosti.
Jak jsme postupovali? Nejprve jsme stavěli nový web, kde jsou připraveny stovky fotografií a realizací Barrisolu z celé České republiky. Poté jsme připravili několik případových studií (ty najdete ke stažení zde) a také jsme začali komunikovat spolupráci s architekty. Vznikl tak například rozhovor s architektem a designérem Markem Deylem pro IDEAMAG.CZ, pak jsme vydali článek o tom, jak Barrisol spolupracuje s architekty.

Napnutá komunikace

Všechny tyto materiály měly na sociálních sítích, kam je průběžně sdílíme, velký ohlas. Logicky jsme došli k tomu, že bychom měli komunikaci jedinečného Barrisolu pořádně napnout… Což je jazyková hříčka, vycházející z toho, jak se pnutý strop instaluje.

Když to zjednodušíme: pořádně ho nahřejete, aby se se napnul, zasunete do obvodových lišt a po vychladnutí máte NAPNUTO. Ano, techniky Barrisolu by asi tento můj lapidární popis technologie přivedl k infarktu, ale… Jsme na marketingovém webu, takže nám jistě drobnou literární zkratku nejspíš odpustíte.

NAPNUTO je typický časopis pro B2B publikum: architekty, designéry, stavební firmy… má samozřejmě potenciál oslovit i koncové zákazníky Barrisolu, ale primárně jeho prostřednictvím komunikujeme s odborníkům.

Kopírování zabíjí design

V tomto prním čísle jsme zvolili palčivé a složité téma a tím je kopírování pnutých stropů. Prostě máte špičkový originál a přijde někdo z Polska nebo Ruska, vezme vaše fotky a začne prodávat za poloviční cenu “barrisol”. Někdy i na fakturu zákazníkům uvede, že si koupili “barrisol”.
Takže kromě toho, že cenově likviduje trh, kopiemi poškozuje zákazníka, protože když do eskového mercedesu dáte motor z fabie, asi to nebude to pravé ořechové… Tolik ve stručnosti zadání, na které jsme při přípravě časopisu hledali odpovídající formu.

Cílený, online distribuovaný B2B magazín je odpovědí. Doprovází ho kampaň na sociálních sítích, posty na osobním LinkedIn profilu ředitele firmy a naše další cross promo na sociálních sítích, které spravujeme.

Komenář klienta

Jsem rád, že Vám mohu představit první číslo našeho newsletteru NAPNUTO. Po devíti letech od prvního vydání se opět vracíme k vlastnímu magazínu, ve kterém vám jednou za dva měsíce představíme novinky a zajímavé realizace z BARRISOLu. Tématem našeho jarního čísla jsou kopie a plagiáty. Když jste první nebo nejlepší, často vás ostatní kopírují. Jako BARRISOL jsou dnes označovány pnuté fólie jiných výrobců. Zvolit levnější kopie se ale často nevyplácí. Podrobně popisujeme, pročbyste měli pro svůj projekt zvolit originální fólie BARRISOL a jak se vyvarovat plagiátů. V dalších vydáních vám představíme naše realizace, kterých jsme za předchozích 25 let připravili po celém světě stovky.”
Jiří Karvánek, ředitel firmy 

Chcete také vlastní časopis?

Jsme specialisté na B2B časopisy, umíme rychlé a efektivní formáty, které využijete nejen při komunikaci v architektuře, ale i dalších B2B oblastech. Zeptejte se nás, jak taková tvorba probíhá, jak dlouho trvá a kolik stojí.
Kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476