V největší komunikačně-marketingové soutěži v České republice jsme získali hned dvě ocenění.

Fénix content marketing na českém trhu již deset let definuje nejlepší práci, agentury a zadavatele v oblasti obsahového marketingu prostřednictvím soutěže, která je hodnocena porotou téměř 40 nejlepších odborníků ve svých oblastech práce. Soutěž vytváří kvalitativní žebříček ze stovek prací ročně, které se pohybují v širokém spektru témat. Celý shortlist letošní soutěže Fénix content marketing najdete zde.

V desátém ročníku soutěže Fénix Content marketing jsme bodovali hned dvakrát.

Jubilejní 10. ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil 27. června v Empire Hall Slovanského domu v úterý večer vítěze. „Soutěž jsem zakládala před 10 lety s obrovskou inspirací ze zahraničí, kde styl, úroveň a kultury hrály prim, přála jsem si, aby náš obor měl takovou prestiž a slavil svůj úspěch na takové úrovni. Chtěli jsme prostě lepší trh a je radostí, že můžeme letos dát i mimořádné ocenění za politickou kulturu v komunikaci, kterou jsme dlouho neměli možnost vidět,“ komentuje Kateřina Borovanská, CEO pořadatelské skupiny Freya.

Kompletní výsledky na webu MediaGuru

Kniha TINY HOUSE

Jsme nadšení, že se naše dva projekty (premiérově) přihlášené do téhle marketingové soutěže probojovaly do finále. V kategorii Nejlepší kniha a Nejlepší B2B časopis jsme v "top of the top" a moje poděkování patří kolegům, kteří naše dva letos největší projekty připravili.

Kniha TINY HOUSE: průvodce krajinou minimalistického bydlení vznikala skoro rok a rozhovory vedla a (analogově) fotila Tereza Škoulová, odvážnou grafiku připravila Jana Vahalíková a celý projekt vedla Kamila Zemanová. Online kampaň, kterou jste asi neminuli, vede Helena Součková. Knihu TINY HOUSE doprovází podcast Minimalist(k)a, jehož druhou sérii právě chystáme.

A kdybyste chtěli mít druhou nejkrásnější knihu (podle poroty Fenix content marketing awards) doma, tak tady je náš eshop.

Časopis Facility Management Journal

Druhým oceněným projektem je náš časopis Facility Management Journal. Každé dva měsíce napíšeme, vymyslíme super zajímavou obálku, vytiskneme a odešleme (několika tisícům čtenářů) časopis, který je o složitých tématech, technologiích a lidech okolo nich. B2B magazín připravujeme pro IFMA.CZ a za rok práce jsme #FM trhu ukázali, že odborný časopis lze dělat kvalitně, zajímavě... a s radostí. Tady patří díky hlavně Petře Ducháčkové za nasazení a entuziasmus, Kamila Zemanové za preciznost a Renatě Štípkové za trpělivost a celé redakční radě, dalším desítkám autorů... nejde všechny vyjmenovat.

Publikace na míru

Chcete připravit odbornou publikaci nebo časopis na míru? Kontaktujte nás, rádi pro vás vymyslíme časopis, knihu nebo publikaci... která zazáří tak, jako naše předchozí projekty.

Kontaktujete nás: +420 777 572 476, office@idealab.cz