V předchozích článcích jsme se zaměřili na uvedení novinek 2023 dánské značky Eva Solo na český trh. Protože taková setkání a prezentace mohou mít celou řadu podob, vysvětlíme dnes, proč setkání s médii organizovat a jaký přínos mohou mít v B2B marketingu.

Setkání s novináři jsou vhodným řešením pro značky, které chtějí prezentovat kvalitu svých produktů nebo služeb a zvýšit povědomí o své značce. To jen stručně na úvod.
Pokud byste tedy chtěli takovouto akci pořádat, určitě se obraťte na nás, protože jako specializovaná agentura máme dlouholetou praxi a akcí tohoto typu jsme organizovali opravdu hodně. Rádi vám poradíme a pomůžeme s celkovým plánem, konceptem i realizací. Důležité je také časování a celá řada kroků, které s organizací takové akce souvisejí. Ale pojďme postupně.

Tady je pět hlavních důvodů, proč s médii komunikovat prostřednictvím osobních setkání, ať už mají formu snídaně, oběda nebo neformálního odpoledního drinku.

1) V Idealabu máme kvalitní databázi médií a víme, koho na danou akci pozvat,
2) Víme, co nabídnout jako téma, jak toto téma uchopit a vysvětlit,
3) Jsme profesionální a texty, fotky i další výstupy pro média připravíme tak, aby zaujaly,
4) Nechybí nám kreativita: akce musí mít nápad, správné časování a taky konec,
5) Známe spoustu krásných a zajímavých prostor v Praze i jinde: pojďme váš produkt nebo službu spojit se zážitkem.

Proč osobní setkání

Novináři a média, zvlášť ta online, jsou v dnešní době stále jednou z nejsilnějších zbraní, které mohou pomoct každé značce. Proto je důležité najít správný tým a agenturu, která se na setkání s novináři specializuje a umí je dobře zařídit a nejen to: hlavně obsahově vymyslet.

Během snídaně nebo obecně setkání s novináři také zjistíte, jaká jsou aktuální témata, ediční plány a s čím můžete do médií uspět a co je naopak nezajímá.

Namísto toho, abyste hledali jednoho po druhém konkrétního člověka v daném časopisu a doufali, že se vám novinář ozve, podle našich zkušeností je mnohem efektivnější definovat si předem svou cílovou skupinu novinářů nebo blogerů a pro každého z nich navrhnout konkrétní téma, které odpovídá danému publikačnímu prostoru.

Čas, zkušenosti a pečlivost

Je zřejmé, že kontaktovat novináře a připravit nabídku tématu je proces, který si žádá tři věci: zkušenosti, pečlivost a čas. Česká mediální scéna je velmi různorodá a působí na ní mnoho různých novinářů a blogerů. A každý má svá témata, vlastní preference a styl práce. Chcete-li úspěšně nabídnout téma novináři k publikaci, musíte si nejprve ujasnit, co a jak chcete prezentovat.

Zeptejte se nás na naše zkušenosti.

Náš tip

Chcete pro média zorganizovat snídani s novináři nebo press trip?
Zavolejte nám a nechte si od nás připravit efektivní snídani s novináři na míru.
Press tripy a snídaně s médii jsme organizovali pro desítky firem, například pro značky Bomma, Botanicus, Nachtmann Glass nebo Město Chomutov.

Kontaktujte nás: office@idealab.cz, tel. +420 777 572 476